2007-05-24

Jag har räknat ut det..


I really, really have! Jag vet vad bloggen är för mig! Något att göra när jag sprungit runt i två timmar utan något att göra! Whoho! Status poäng till bloggen.. Not.. -.-

Okey, vad har hänt sen sist, hm? Jag har klarat teori provet till körkort.. på första försöket.. Ingen blev mer schockad än jag, men jag orkar faktiskt inte bry mig så mycket.. Däremot var det en skit söt asiat med och gjorde provet.. Han satt en liten bit ifrån mig så jag kunde snegla på honom.. Men det var väll det sista jag såg av honom... *shrudders* så what?

I dag hade vi möte i skolan om studenten.. yeeeeay! *dryper av ironi om ni inte förstår det*
Vi ska visst ha champange frukost kl sju på morgonen (Adara hoppar över det), sen ska vi träffas och få betygen klockan kvar över åtta (Adara kan inte hoppa över det), sen ska vi gå till kyrkan, åka traktor sjunga och allt det där.. (Adara _får_ inte hoppa över det för Adaras mamma -.- Bitch! >< #@#).. Sen ska vi fessta på kvällen.. det ska Adaran gå på.. Yeah right, den sjunde.. dagen innan studenten, har adara uppkörning.. Och dagen innan uppkörningen är det en fest klockan tre, och en annan vid fem -.- den första hoss mentorn (ryska som är dement) och den andra med personalen på Bokia där jag är en allmän Outsider pga min klädsel och sminkning.. För att inte nämna mitt beteende.. Men om man räknar bort skiten med studenten så är jag klar med skolan. Inga fler lektioner att gå på, och jag är klar med alla läxor. I tid till och med.. det är helt jävla otroligt.. jag fattar det inte själv ens.. But I guess the cred goes to Moogle-Google.. Han hjälpte mig så.. *rycka på axlarna*

Any way.. Happy fucking summer..

Inga kommentarer: