2008-12-12

"At last, my arm is complete again!"

Jag förstår faktist inte vad det är med människor! Här kommer man med ett coolt citat från en undebar musikal, och alla blir bara sura ><
Har dom ingen humor över huvud taget? *Sura*
Jag är van vid att min kropp ser ut att vara besläktat med malet kött, så den kommentaren föll sig naturlig i min mun. Min arm blev normal.. Hel. Vacker. Jag kan inte rå för att andra inte håller med.
Tyvärr betyder detta att jag kommer kunna tuppa av på jobbet. Dels på grund utav andnöden när hålet återvänder till min lunga, dels för att jag kommer bli enormt varm när jag jobbar 10-20 i hektiskt tempo. Iför långärmat -.-
Men jag kan inte, och får inte, vara på jobbet utan långärmat. Snacka om att skrämma bort kunderna. Om mina kläder inte är tillåtna där så är nog inte mina sår det heller XD
Folk är så jävla kännsliga. Jag begriper det inte.

Men nu har jag talat med Erika. Hon förstod faktist. Mer än jag trodde. Hon blev inte glad, men hon blev inte upprörd heller. Hon förstår. Ali är en helt annan sak. Han blev riktigt arg. Eller orolig. Eller rädd. Jag vet inte, men han blev väldigt upprörd.
Jag ångrar att jag sa något till honom. Linus är en sak. Linus är mitt liv, så att han inte vet hur jag mår.. det är en omöjlighet. Jag önskar att det vore annorlunda.. But he´s in too deep. I cant do anything anymore.. I just.. let it go on. Cant stop him. I´ve tried, but I cant. I gave up along time ago. I´m his. My life belong to him. Thats a matter of fact.

Jag lovade ali att jag inte skulle disskutera det med honom igen, jag vill inte se honom arg. Jag vill inte se den där blicken i hans ögon. Det löftet resulterade inte i ett jävla skit -.- Och karl kallar mig envis! *fnysa* Den jäveln sa att om jag gjorde det så skulle han söka upp fredrik och tala om allt som han anser att fredrik är orsak till. Det var det dummaste jag hört. Men jag lovade. Med å. Det är kanske inte vårat ängla-språk från början, men nu är det vårat. Och jag tror inte att Ali skulle tala med fredrik. Dom är vänner sen förut. Varför förstöra det pga nått freak till brud som ställer till det för sig? Och han vet nog att jag aldrig skulle förlåta honom.

Jag hoppas att han vet..

Inga kommentarer: