2007-11-02

Kidnapped by Aliens.. or.. Goblins.. or.. Moogles?

ja jag vet, jag suger på att skriva här, men ingen påminner mig så jag glömmer helt enkelt att sidan finns. Jag är knappast känd för att ha bra minne.

Hur som helst, idag var en underbar dag, så jag kände att jag måste verkligen tala om det för folk, och då kom jag på att det här *tada* fanns :P smarta jag va?

Dagen började med att Elin kom och hämtade mig vid nio-halvtio tiden och vi styrde kosan mot Borlänge där jag visst skulle hjälpa elin med hennes julshopping. Jag som är såååå bra på att gå i "vanliga" affärer och handla.. släpper man in mig i mitt territorium och mina affärer.. tja då är det en annan sak..
hur som helst, vi fick tag på personen ("MPBjörn") som skulle sälja ett Airsoft vapen till elin, present till hennes mor, far och pojkvän samt en ny kappa åt elin då hennes inte är skapt för den nordiska vintern. Efter att ha vandrat runt lite beslöt vi att vi var färdiga och åkte hemmåt.

När vi kom till den "kända" Källaren beslöt Zacke att han ville ha mer Fiiiiisk till akvariumet och vi åkte därpå in till Valbo där jag fick visa upp mina nya färglinser för mina medarbetare samtidigt som Elin och Zacke rörde om i djuraffären. Dom fann dock inget, och vi åkte då vidare till sandviken där Zacke handlade upp Elins pengar. :P

När vi kom tillbaka till källaren igen så tittade vi på Borat, en film jag defenitivt inte tänker rekomendera till någon som inte är enormt accepterande och oerhört öppensinnig. Jag tyckte den var.. hemsk/fel på flera sätt och rent oetisk. Ingen höjare i mina ögon. Men efter filmen upptäckte jag att jag fått sms, av Putte (BUB-känd som Moogle), där det stod "Paket, Paket!" och jag ringde då genast upp för att få veta om jag kunde komma och hämta det. Tyvärr sov han, halv åtta på kvällen, men han fick skylla sig själv för jag ville ha paket.

När jag kom hem.. Till mig, inte källaren ^^, .. började jag packa upp och fann att kalendern jag beställt var ENORM, inte alls i den fina lätthanterliga storlek jag trott, men istället med enormt stora bilder på en skitsnygg och sexig taiwanesisk kille.. *mysa*

När jag sendan börjar packa upp resten upptäcker jag att en av cd-skivorna jag skickat efter låg i en väldigt tjock låda och jag blev lite fundersam på varför.. Det visade sig att jag fick en en gångskamera på köpet.. jag fick en TAIWANESISK engångskamera! XD Hur jävla bäst är inte det?! XD


Nästa suprise, TVÅ, inte en, utan TVÅ, posters med VANESS! :D *dansa* HELT JÄVLA UNDERBARA BILDER!


Min order :D

Meteor Garden - Season 1 Box Set
The Fox With Nine Tails
I´m A Cyborg, But Thats Ok
...ing
Linda Linda Linda
You Are My Sunshine
My Sassy Girl AKA Yupki Girl
Life Fighter
Star Runner
Ditto
18 Times
Papa Can You Hear Me Sing?
Sorry, I Love You AKA I Am Sorry, But I Love You - Box
Devil Beside You - Box
A.F.R.I.K.A
On Ken´s Time
Vanness Wu - V.Cubb
Vaness Wu - Scandal
Gackt - Moon
Gackt - Kimi Ni Aitakute
Koda Kumi - Someday/Boys Love Girls
Park Ji Yoon - Vol 4
L´arc~en~Ciel - Smile
Love Letter Classic Love Songs Vol.4
Jerry Yan Calendar 2008

Lovely aint it?! :D <^^>

Inga kommentarer: