2009-07-22

New Actors!



Idag fick jag ett mail med uppdateringar om Conventet i Vancouver. Förut var det bara Joe Flanigan/John Sheppard som stod med, men efter en liten uppdatering (som fick Maria att skutta så taket lyffte) så vet vi nu att även Michael Shanks kommer, bland andra. Som ni för övrigt ser på bilden.
Så nu är pengar överförda till mor och resan bokan antingen ikväll eller i morgon för middag och då även guldpaketet för convetet. ALLT ingår förutom photo ops. Men vi har fått veta att det kommer finnas möjlighet att ta kort på sig själv tillsammans med både Shanks och Flanigan. Annars är det bara en skådespelare per kort. Nu får man två ^^ *bounce, bounce*

flickebarnet är ju fasen inte klokt. Försöker få det att låta som om allt med stargate inte är hennes fel. Men det var ju hon som startade mig. Herregud, om man knuffar ner ett däck för en kulle så är det ju inte däcket fel att det fortsätter rulla. *fnysa* Tå det tå!

Förövrig kan jag rapportera att jag är en komplett idioto! >< Kicki tackar maria för hennes "medlidande" -.- (Hon började skratta vid mitt otroligt djupa, sorgsna erkännande)
Idag flög våran mus och vårt tangentbord på kassa två till skogs. Det är sånt där trådlöst "bra" grejs som ska funka sååå bra.. Fuck(frell) yeah. Works like a charm.
Not. Har alltid krånglat som satan. Och nu dog det. Helt. Så jag drog ut datorn för att försöka komma åt varför, för det är så jäkla ont om plats att komma åt annars. Dock har vi en usb kontakt på framsidan av datorn som går till streckkods-scannern och den sladden fastnade who-knows-where och började dra i uttaget så nu är det trasigt. Har alltid varit lite weird men nu funkar det inte. Det är två uttag på framsidan och en liten metallgrej emellan och den sitter nu löst så nu funkar det inte, enligt Fredrik (Hobbex akuten, service för Bokias data problem) för att det inte finns något som håller fast USB kabeln. med tanke på medelandet som kom upp när jag försökte koppla i på baksidan så kan det även vara kortslutning i dom fram. Så nu måste det ringas till dom otrevliga människorna som ska föreställa våran support. -.-' Fick inte nån vettig hjälp sist vi ringde dit.

Så nu har jag en emotionell rollercoaster. Ena studen är jag lyrisk över vancouver resan och nästa deppig för skiten inte funkar och att jag dödade usb uttaget.. -.-
Life´s a freaking rollercoaster.

End of transmission

Inga kommentarer: