2009-07-17

Vancouver, here we come! XD


http://www.creationent.com/

Allt är Marias fel. Helt och fullt. Hon fick mig att börja titta ordentligt på Stargate SG1. Och Stargate Atlantis. Serierna inklusive filmerna. Varje gång jag kom till jobbet hade jag med det jag sett klart på, och då låg det ett litet paket färdigt med nya att låna. Och Kicki som jag är, så började jag kika runt. Hittade Stargate Wikia, underbar sida och genom dom hittade jag Stargate böckerna. Noveller, riktiga pocketböcker med underbara kommentarer och äventyr, och ljudböckerna, snacka om stargate-gasm! En ljudbok är lika lång som ett tv avsnitt, och det är skådespelarna som läser! Claudia Black, Michael Shanks, Paul McGillion!
Stargate-gasm! Fuck yeah! Vala´s och Daniel´s små-gnabb med varandra i Claudias bok Shellgame, Paul´s underbara skottska dialekt och lugna röst i Perchance to Dream!
Stargate-gasm!

Böckerna och ljudböckerna är för att jag har hållt på och surfat och lekt själv, men det var maria som smittade mig till att börja med. Och NU.. XD STARGATE CONVENTION I VANCOUVEr, CANADA! *dansa runt* Ska bli så jävla kul! Och så frelling dyrt! Frelling expencive, but worth it like drell!.. Bara för att fullfölja; Yatz! I´m such a nerd! XD

Eventet är i april så vi vet inte alla skådespelare än, men jag hoppas, hoppas, hoppas att claudia, ben, david, shanks och Paul ivarejfall kommer ^^ Att lyssna på David vore så jäääkla roligt! XD Han som blivit dubbad både "Adorkable" och "Snarcastic" XD För att inte nämna "Dr.Wrait-bait". Sån jäkla humor den snubben har. Sheppard kommer ivarjefall, så det blir kul! XD Sen får man hålla tummarna på dom andra. skulle vara skitkul om RDA kom, men han verkar inte åka på sånt där.. skulle älska att se Amanda, Judge och Walter/siler också XD GaH! Who am I kidding, I want all of ´em to be there!

Inga kommentarer: