2009-12-03

December månad

Ja, jag vet.. jag har inte skrivit på länge, men det är inte så konstigt om ni stannar till och tänker efter. Jag vet, jag vet, det är onaturligt och det gör ont. men försök. för min skull ^^

Jag har inget internet, och främsta anledningen: jag trodde inte att någon faktiskt läste min blogg, så jag brydde mig inte om att söka efter en dator med internet. Det kändes så onödigt. Men nu har Reine funnit det nödvändigt att dyka upp på Bokia för att kontrollera att jag lever. Jag tycker synd om karln. Ska han aldrig bli fri från konsekvenserna av att försökt vara en god lärare i gymnasiet och givit en chokladbit till en udda elev? Stackars karl.

Idag fick jag även en liten pik från Guu-chan att jag borde skriva mer på min blogg. eller.. pik och pik.
"*kram* Välkommen tillbaka till interverkligheten
Din blogg är död också. Ingen aning vad som händer med deg"

.. Jag saknar internet och den gammla sköna rpg tiden. Och vännerna. Jag hade vänner på den tiden. Nu har jag Elin och Monika. Även om vi sällan ses så vet vi ändå att vi har varandra. Annars.. hm.. well thats it.. Sen är det folket i valbo. Så mer eller mindre: My work is my life.. And I want another job, so -.-' Thats my life.. But atleast I GOT a job..

December.. yup.. min favorit månad.. or not.. Kin la fram ett förslag, han ville åka bort i jul och frågade om jag ville följa med. Jag skickade honom mitt schema och han tog aldrig upp det igen.. Jag är ledig lördag-tisdag. Sen är jag ledig den 17:e. Annars jobbar jag varenda dag fram till julafton. Även julafton. Dock fick jag inte nyår iår, vet inte varför men.. ahja.. Blir väll pengar ändå..
Kommer vara så otroligt trött. Har börjat fått ont i ryggen igen och vet knappt vad jag ska göra. Jag får ont när jag står. När jag sitter. När jag går, när jag ligger. Jag har ont när jag ligger i varmt bad och när jag ligger i sängen och ska sova. Inte särskillt avslappnad och inte särskillt lätt att sova.
Lite pluss är dock att vi verkar gå pluss i år. Mycket bättre än förra året, kunderna tror på den kommersiella julen igen. .. yeeeay.. 0.o

Inte så mycket mer att rapportera. Jag lever. jag blöder mindre. Har dock börjat få udda anfall som jag inte vet vad det är. Fick ett sist jag var hos elin. börjar rycka i hela kroppen. Det ger mig andnöd och gör mig inkapabel till att stå upp. Och efterråt har jag enormt ont i nacken.. -.-'

utöver det.. Lever


Kickikatt
Kickikant
Kickikanada - Tveksamt, men Fredrik envisas
kickikorrekt

1 kommentar:

Blogger sa...

Would you like to get 30 bitcoin referrals per month, absolutely free?

Here's Exactly How:

1. Claim 3,000 (up to 50,000) free satoshi per 24h from the MellowAds Faucet.

2. Start a 1 day network-wide campaign (allocate all your available satoshi) promoting a bitcoin referral link.

3. When the campaign expires, re-claim and re-start.