2010-03-04

..

Tja.. vad ska man säga.. Bäbis-skaran växer, bäbisarna i bäbis-skaran växer så det knakar och jag står på en bokrea som är nästan tom på kunder.
Nu har Henrik en flicka (Selma) och en pojke(no-name), Anders har en flicka (Melissa) och Lotta har en flicka (Alice).
No-name är yngst, sedan är det Alice, Melissa och Selma som är äldst.
Och dom växer så det knakar. Dom blir så stora och man hinner inte med. Det är lite sorgset. Jag hade tänk att jag skulle försöka vara med men jag har nästan bara tid och ork att åka dit när jag har ledig vecka, och sådana har jag inte haft så mycket på sistone med jul-rush och bokreor. Och när jag väl är ledig så vill jag inte åka dit när jag är ostadig. Det ska barnen absolut inte behöve stå ut med. Barn och djur är känsligare än vuxna människor, så dom känner av sådant. Då är det ingen mening med att åka dit alls om dom bara ska bli oroliga.
Dessutom brukar jag bara bli upprörd om jag måste träffa människor då.
Men snart har jag ledig vecka. Hade tänkt vara hemma och bara slappa då, men det blev inte riktigt som jag tänkt. Fredagen veckan innan ska jag åka ut till mor och var och vara husvakt lördag morgon. Lördag förmiddag åker jag till Guu-chan i uppsala, kommer hem på söndag eftermiddag. Söndag kväll åker jag till Maria på filmkväll, på måndagen ska vi ner till banken och föra över resepengarna till henne så hon kan betala Los Angeles. Sedan ska jag ta mig hem och låsa in mig. Öppnar inte för någon. Förutom Angel.
Ska se till att spara lite pengar så jag kan köpa gott och kan göra daim-kladdkakan till henne. Jag struntar i om hon har tid att träffas eller inte, jag åker med den till hennes jobb och lämnar av den om jag måste. Hon är flicka, och hon förtjänar gott.

På tal om Angel så såg jag Matte i Huset förra veckan. Har upptäckt att han visst är en vän till Johan Johansson, så nu ströks planerna på att kanske träffa honom igen.
Och jag har börjat drömma om Djävulen igen. Ryser bara jag tänker på det..

Inga kommentarer: