2007-04-29

Söndag


Enda anledningen till att jag vet vad det är för dag, är att det står längst ner i högra hörnet på data skärmen.. Är inte det patetiskt? snart 19 år och vet inte vad det är för dag.. Datumet har jag tittat på ca 6-7 gånger idag, men jag minns inte villket det är, om jag inte tittar.. 2007-04-29 säger dom små siffrorna nere i hörnet. I slutet av det här inlägget, eller den här meningen, så kommer jag att ha glömt dom. Visst är det irriterande att gå runt och veta att man glömt något, men inte vad? Nå, det är ungefär samma sak att gå runt och veta att man kommer att glömma bort något, men inte ha någon aning om vad det kommer bli. Det kan vara att glömma bort att äta, no biggie om det händer. Men så kan det vara att glömma bort att man precis slagit på plattan, och istället gå ut och ta en promenad. Eller glömma bort läxorna. Ganska händigt kanske, men det lönar sig inte i längden. Nu har jag lagt dom på skrivbordet så att jag ska minnas dom varenda gång jag startar datorn, eller lägger ner fönstren.

jag har ivarjefall kommit lite frammåt på teorin. Jag ska ha uppskrivning så snart jag känner att jag klarar repetions grejjen.. Och så har jag skickat in en av resterna i samhällskunskap, pluss att jag gnällde på reine så att jag slapp göra en av uppgifterna till kapitel två, så jag behövde bara skicka in dom andra.
Tänk vad bra när man kan bossa runt med läraren, och bestämma villka läxor man ska göra.

Inga kommentarer: