2009-03-08

"Dokumentation"

Mor: vad är det där för dokumentation?
-.-' Det är inte dokumentation.. Det är bildbevis.
Hur ska jag annars kunna skryta? (a) ;P










En överblick över alla fina presenter! ^^











Den bedårande asken i trä,
med dekoration av bland annat snäckskal

















Bild på tröjan och hatten ^^




















Hatten är speciell för ett visst område i Vietnam,
mönstren framträder om man håller upp den mot ljuset.












Dom söta skorna ^^ Så roliga att gå i

















Blev tyvärr en dålig bild, men nu är allt nerpackat igen.
Gjord utav ox-horn har mor för sig.











Liten lycko groda med plats för mynt i munnen.













Man lägger en rökele-kon i skålen och stänger igen.
Då kommer det ut ur munnen.
Can´t wait to try it ^^





















Dom långa handskarna pappa köpte åt mig ^^ Så snygga :D
Enligt mor var alla täckta till tusen, dock med tunna tyger pga värmen, men täckta likväl. För att inte bli solbruna :P












Den söta "dock"-tröjan. Mor anser att alla kläder borde vara i samma material
Fatta vad man får in i garderoben då!



- - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Mor ringde till min syster idag och frågade vart hon tog vägen.
Deras bil hade dött, och hon hade "glömt bort" att ringa och tala om det för mig. vad i helvete är det för fel i huvudet på na?

Först komma och ställa alla jävla krav, och sen inte ens höra av sig när hon inte ska dyka upp?
Hon ville tala med mig, men jag blå vägrade. Mor drog i med en nödlögn att jag var uppe på toa *rulla med ögonen*
Men precis när mor kom in i vardagsrummet med telefonen ropade jag "jag sa ju att jag hörde star wars", så hon kan mycket väl ha hört mig. Hoppas hon gjorde det. *Fnysa*
Hon är fan 30 år. Förr eller senare lär hon väll för fan lära sig hur man beter sig.
Börjar bli så jävla trött på henne.

Inga kommentarer: