2009-03-09

Gifts

I´m still all giddy about them ^^
Har visat Bokia Sussi idag på jobbet. Var värt knölandet att få in dom på bloggen. Tänk vad många fler jag kan skryta för ;P

Testade rökelse draken i förmiddags. Såååå häftigt! ^^ Ni vet hur rökelser fungerar, right? I vanliga fall så stiger rökelsen bara uppåt lite tråkigt. Men i den där *studdsa* Det kom ut ur munnen och gick rakt frammåt! ^^ Och det var rätt mycket som kom ut också.. Så det var helt klart en rolig upplevelse att titta på.
Katten var en smula misstänksam dock.
Men misstänksamheten mot draken försvan och byttes ut mot ren "skräck" när jag tog fram damsugaren. Dammsög i går kväll när jag kom hem, men tront du fan jag var tvungen att damsuga soffan pga all päls. Igen ><

Börjar tröttna på all jävla päls överallt. Får klä på mig alldeles innan jag går ut genom dörren, för kommer jag åt något så är det päls på det, direkt.
Det är inte klokt. Katter borde inte lossa så mycket päls. Något måste nästan vara fel på henne. Börjar bli allt mer täpt i näsan. Jag kommer bli allergisk om det här fortsätter. Undrar om man ska ringa till Helena på Katthemmet och tala om att dom får ta tillbaka henne. Jag är ju bara jourhem så.. Men det är synd, för trots att hon är fet, hårig, envis som synden och ett helvete att få in i kattburen så har jag ändå blivit lite förtjust i min lilla Ringo. Nu lyssnar hon till det namnet också. Tillbaka på katthemmet kommer hon att heta Missan3 igen -.- Eller om det var Missan6. *sucka* Dom behöver lite fantasi-hjälp med namnen.

Skulle jobbat 14-20 pass idag. Fick samtal i helgen från butikschefen där hon bad mig komma vid ett istället för att dom skulle till banken och skriva på kontrakt för deras stuga dom köpt. Måste verkligen båda vara med för det? Det är skitlugnt, men ändå skulle jag komma en timme tidigare så att Sussi skulle slippa stå själv "ifall" det blev folk. Sussi slutade tre. Tio i fyra kom Annelie tillbaka. Hon gick ca kvart över ett.

-.-

Inga kommentarer: