2010-02-21

R.I.P

Jag har tyvärr uppmärksammats på att min MSN lever sitt eget liv, är ute efter läggdags, spenderar tid vid datorn utan mig och skickar skräp till mina vänner.

Då jag känner att detta förhållande inte längre kan räddas måste jag därför, med sorg i hjärtat, bryta kontakten med denna mailadress. Det är mycket synd då vi har varit tillsammans i snart tio år.

Jag råder er alla att göra det samma. Sörj, blocka och ta bort, för er och eder egen dators säkerhet.

För säkerhets skull kommer jag även att låta denna adress somna in, men väntar till slutet på nästa vecka så att ni som vill ta farväl får tillfälle till detta.



Den adress jag nu har träffat och börjat bygga ett förhållande med heter belgarina@hotmail.com



Jag hoppas att ni, som jag, kommer att kunna lägga det här bakom er och glädjas över den tid vi fick tillsammans.



R.I.P adara_vampyr



//Christine aka Kicki

Inga kommentarer: